1. DEFINICJE
Użyte w niniejszym dokumencie zwroty mają następujące znaczenie:

Samsung
Oznacza Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.,
ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa.

Produkt Samsung
Oznacza produkt marki Samsung, przeznaczony do użytku prywatnego i wprowadzony do obrotu na terenie Polski przez Samsung.

Samsung GUARD Serwis©
Oznacza dodatkową, wykupioną przez Klienta usługę serwisową Samsung, w ramach której Samsung będzie usuwał wady Produktu Samsung, które się w nim ujawnią w Okresie Samsung GUARD Serwis©. Warunkiem skorzystania z usługi Samsung GUARD Serwis© jest dokonanie jej poprawnej aktywacji. Usługa Samsung GUARD Serwis© przeznaczona jest dla Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, tj. osobą fizyczną, która dokonała z przedsiębiorcą czynności prawnej (zakupiła Produkt Samsung oraz usługę Samsung GUARD Serwis©) niezwiązanej bezpośrednioz jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Okres Gwarancji
Oznacza standardowy okres gwarancji (12, 24 lub 36 miesięcy), liczony od daty zakupu nowego Produktu Samsung, określony w Gwarancji Standardowej.

Okres Samsung GUARD Serwis©
Oznacza czas na jaki wykupiona została usługa Samsung GUARD Serwis©, rozpoczynający bieg w dniu następnym po dniu zakończenia trwania Okresu Gwarancji, chyba że opcja usługi Samsung GUARD Serwis© przewiduje inaczej.

Gwarancja Standardowa
Oznacza standardową gwarancję udzieloną na Produkt Samsung, zgodną z zasadami i warunkami zawartymi w wydanym Klientowi wraz z Produktem Samsung dokumencie gwarancyjnym.

2. OGÓLNE
Usługa Samsung GUARD Serwis© stanowi rozszerzenie warunków Gwarancji Standardowej. Warunki Gwarancji Standardowej obowiązują również dla usługi Samsung GUARD Serwis©, z zastrzeżeniem punktów wymienionych poniżej oraz różnic wynikających z wykupionej opcji usługi Samsung GUARD Serwis©. Okres Samsung GUARD Serwis© rozpoczyna się w dniu następnym po dniu zakończenia trwania Okresu Gwarancji, chyba że wykupiona opcja usługi Samsung GUARD Serwis© przewiduje inaczej oraz z zastrzeżeniem, że warunkiem skorzystania z usługi Samsung GUARD Serwis© jest dokonanie – po zakupie Produktu Samsung i usługi Samsung GUARD Serwis© – jej poprawnej aktywacji w określonych poniżej terminach. Aktywacja usługi Samsung GUARD Serwis© odbywa się poprzez stronę internetową www.cyberserwis.samsung.pl. Instrukcja rejestracji i aktywacji usługi Samsung GUARD Serwis© wraz z kodem aktywacyjnym przekazywana jest Klientowi po zakupie wybranej usługi Samsung GUARD Serwis©. Kod aktywacyjny ma określony termin ważności, który jest podany w informacji przekazywanej Klientowi wraz z kodem aktywacyjnym. Czas obowiązywania Okresu Samsung GUARD Serwis© i jej warunki są zależne od wykupionej opcji usługi Samsung GUARD Serwis©. Zakup, rejestracja i aktywacja usługi Samsung GUARD Serwis© muszą być dokonane w Okresie Gwarancji i w terminie ważności kodu aktywacyjnego. Dokonanie pierwszego zgłoszenia z tytułu Samsung GUARD Serwis© może nastąpić po uprzedniej rejestracji i aktywacji usługi Samsung GUARD Serwis©. Zasady i warunki gwarancji udzielanej na Produkty Samsung oraz wszelkie dodatkowe informacje dotyczące usługi Samsung GUARD Serwis© są dostępne na stronie internetowej www.guardserwis.samsung.pl.

3. SERWIS
W przypadku ujawnienia wady Produktu Samsung w czasie trwania Okresu Samsung GUARD Serwis©, Samsung zobowiązuje się do dokonania bezpłatnej (tj. w ramach opłaty uiszczonej w związku z wykupieniem danej opcji usługi Samsung GUARD Serwis©) naprawy zgodnie z warunkami Samsung GUARD Serwis©, zależnie od wykupionej, zarejestrowanej i aktywowanej opcji usługi Samsung GUARD Serwis© oraz z uwzględnieniem odpowiednich zasad i warunków Gwarancji Standardowej. Do realizacji naprawy w ramach usługi Samsung GUARD Serwis© użyte będą części oryginalne nowe lub odnowione o tych samych parametrach. Części wymienione przechodzą na własność Samsung, zaś nowe lub naprawione części stają się własnością Klienta. Samsung GUARD Serwis© nie obejmuje wymiany Produktu Samsung na wolny od wad chyba, że naprawa Produktu Samsung w ramach usługi Samsung GUARD Serwis© nie będzie możliwa. W przypadku wymiany Produktu Samsung po upływie Okresu Gwarancji, Klient otrzyma Produkt Samsung wolny od wad taki sam (z zastrzeżeniem, że może być to produkt używany, przy czym będzie on posiadał nie gorsze cechy jakościowe, funkcjonalne oraz wartość nie mniejszą niż Produkt Samsung oddany do naprawy) lub za zgodą Klienta – inny podobny Produkt Samsung posiadający nie gorsze cechy jakościowe, funkcjonalne oraz nie mniejszej wartości niż Produkt Samsung oddany do naprawy, według oceny z chwili zgłoszenia Produktu Samsung do naprawy (przy ocenie nie zostanie uwzględniony spadek wartości Produktu Samsung wynikający z wystąpienia usterki podlegającej usłudze Samsung GUARD Serwis©). Wymienione poniżej warunki usługi Samsung GUARD Serwis© regulują odmiennie odpowiednie warunki danej Gwarancji Standardowej i w przypadku rozbieżności zastosowanie mają poniższe zapisy:

a. Samsung GUARD Serwis© dotyczy jedynie Produktów Samsung zakupionych w Polsce.
b. Zakres terytorialny usługi Samsung GUARD Serwis© obejmuje wyłącznie teren Polski.
c. Baterie, akcesoria, ładowarki, przewody, materiały eksploatacyjne, rolki oraz części naturalnie zużywające się podczas eksploatacji nie podlegają usłudze Samsung GUARD Serwis©, chyba że wykupiona opcja usługi Samsung GUARD Serwis© przewiduje inaczej.
d. Koszty czynności serwisowych dotyczących usterek nieobjętych Gwarancją Standardową oraz nieobjętych usługą Samsung GUARD Serwis© będą pokrywane przez Klienta, pod warunkiem uprzedniego poinformowania Klienta o tych kosztach i uzyskaniu jego akceptacji.

Samsung GUARD Serwis© nie obejmuje usterek:

a. Powstałych z winy umyślnej użytkownika Produktu Samsung lub osoby trzeciej.
b. Polegających na uszkodzeniu dodatkowych akcesoriów: materiałów eksploatacyjnych, przewodów, okularów 3D, baterii, karty SIM, karty pamięci, ładowarki, zestawu słuchawkowego oraz pozostałych niebędących standardowym wyposażeniem Produktu Samsung.
c. Powstałych w wyniku naturalnego zużycia Produktu Samsung, w tym m.in. obniżenia jasności ekranu, wypalenia ekranu, utrwalenia fragmentów obrazu na ekranie.
d. Będących różnego rodzaju uszkodzeniami estetycznymi powstałymi z przyczyn zewnętrznych, np. mechanicznych, w wyniku zjawisk atmosferycznych m.in. wgniecenia, zadrapania, wytarcia, odbarwienia, które nie mają wpływu na funkcjonowanie Produktu Samsung.
e. Powstałych w wyniku ingerencji nieautoryzowanych podmiotów, w tym nieautoryzowanego punktu naprawczego.
f. Powstałych w wyniku instalacji, eksploatacji, użytkowania Produktu Samsung w sposób niezgodny ze specyfikacją Produktu Samsung niezgodnie z instrukcją obsługi.
g. Oprogramowania innych producentów, dostarczonego wraz z Produktem Samsung. Warunki licencyjne na oprogramowanie zostały określone przez producentów.
h. Będących skutkiem wadliwego lub częściowego działania Produktu Samsung, spowodowanego konfliktem lub niezgodnością pomiędzy współpracującymi z Produktem Samsung urządzeniami, zainstalowanymi aplikacjami a środowiskiem pracy, pochodzących lub zainstalowanych przez osoby trzecie inne niż Samsung oraz wpływem wirusów komputerowych.
i. Pozostałych usterek wykluczonych w Gwarancji Standardowej na dany Produkt Samsung.

4. SIŁA WYŻSZA
Samsung nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie przeszkody, opóźnienia bądź niedopełnienia zobowiązań wynikających z usługi Samsung GUARD Serwis©, jeśli zostały one spowodowane wystąpieniem siły wyższej, to jest zdarzeniem zewnętrznym, którego nie można przewidzieć, ani mu zapobiec środkami zwykłymi lub zabezpieczyć się przed nim.

5. DANE
Realizacja przez Samsung warunków usługi Samsung GUARD Serwis© wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w danym Produkcie Samsung. W związku z tym Klient jest zobowiązany do sporządzenia kopii zapasowej bądź zabezpieczenia swoich danych w inny
sposób.

6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZGŁASZANIA REKLAMACJI
Zgłoszenia Klienta dotyczące wypełnienia warunków usługi Samsung GUARD Serwis© muszą być zgodne z następującymi wymaganiami:
a. Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z telefonicznym Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung dostępnym pod numerem 801 172 678, w celu ustalenia szczegółów przeprowadzenia czynności serwisowych.
b. Klient jest zobowiązany do dostarczenia modelu, numeru seryjnego / IMEI Produktu Samsung, dowodu zakupu na Produkt Samsung oraz dowodu rejestracji / aktywacji usługi Samsung GUARD Serwis©.
c. Klient jest zobowiązany do przedstawienia szczegółowego opisu, daty i okoliczności powstania usterki.
d. Klient jest zobowiązany stosować się do instrukcji Autoryzowanego Centrum Serwisowego. Powyższy dokument nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.