Autoryzowane Centrum Serwisowe Samsung Electronics Polska, serwis samsung kraków

W ramach napraw gwarancyjnych, posiadamy autoryzację na naprawy:

– Telewizory oraz monitory LCD, PDP – Plazma, CRT, projektory
– Systemy kina domowego, odtwarzacze HDD, DVD, CD
– Odtwarzacze MP3
– Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne
– Odkurzacze
– Kuchenki mikrofalowe
– Kamery

Umożliwiamy zakup oryginalnych części zamiennych oraz akcesorii firmy Samsung.

Nie prowadzimy sklepu internetowego, jedynie umożliwiamy zakup oryginalnych części zamiennych oraz akcesorii firmy Samsung.   Wszelkie pytania proszę kierować drogą e-mail na adres info[at]limesserwis.pl Bardzo proszę podać pełny model urządzenia. Model sprzętu znajdą Państwo na tabliczce znamionowej, która jest przyklejona do urządzenia. Pełny model na tabliczce, poprzedza nazwa "MODEL CODE" Po otrzymaniu zapytania wyślemy do Państwa informację zwrotną dotyczącą ceny, dostępności oraz czasu realizacji zamówienia. W pprzypadku telewizorów oraz monitorów prosimy podać numer seryjny urządzenia (SN)   Czas realizacji zwykle nie przekracza 4dni roboczych, jeżeli dana część aktualnie nie jest dostępna otrzymają Państwo informacje o przybliżonym terminie realizacji.

 

ZAMÓW USŁUGĘ SAMSUNG GUARD SERWIS I PRZEDŁUŻ GWARANCJĘ NA SWÓJ SPRZĘT

Samsung GUARD to oferta najwyższej jakości usług serwisowych zarówno ubezpieczeniowych jak i gwarancyjnych.
Dzięki Pakietom Samsung GUARD możesz korzystać z ochrony urządzeń Samsung nawet do 5 lat po zakupie.
Jedynie w wybranych, najlepszych Autoryzowanych Centrach Serwisowych Samsung możesz dokupić usługę GUARD Serwis po zakupie produktu!

Ograniczony czas na wykupienie usługi, nie zmarnuj okazji i już dziś wybierz Pakiet odpowiedni dla swoich potrzeb!

Więcej informacji

 

Zepsuł Ci się sprzęt? Skontaktuj się z nami, a my zadbamy o resztę!
Potrzebujesz akcesoria lub części? Napisz do nas. Otrzymasz informacje zwrotną o cenie, dostępności i czasie realizacji zamówienia.

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Dowód zakupu (paragon lub faktura VAT), kartę gwarancyjną wraz z podpisem i pieczątką sprzedawcy.
W tym wypadku niestety naprawa nie może odbyć się na pełnych warunkach gwarancyjnych, a jedynie na warunkowej naprawie z okresem gwarancyjnym liczonym od daty produkcji urządzenia. Podajemy przykład: Jeżeli TV został zakupiony w tym roku w sierpniu a data produkcji na urządzeniu jest z zeszłego roku grudzień to okres gwarancyjny (w przypadku telewizorów 24 miesiące) skraca się o różnicę pomiędzy datą zakupu a datą produkcji.
Tak, produkty zakupione poza granica polski, w innych krajach Unii Europejskiej, mogą zostać naprawione w ramach gwarancji po uprzedniej weryfikacji dokumentów zakupu.
• Uszkodzenia na skutek niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu. • Uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia transportowe oraz awarie spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondensację pary wodnej w zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, wyładowania atmosferyczne, pożar, nieprawidłowe napięcie w sieci, niewłaściwa wentylacja, działanie czynników chemicznych, a także innych będących poza kontrolą Gwaranta. • Funkcjonowanie usług i/lub treści multimedialnych firm trzecich dostępnych za pośrednictwem telefonu. • Okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów itp.). • Usunięcie lub instalacja produktu; czyszczenie zewnętrzne jak i wewnętrzne (np. głowic oraz układów optyki). • Niewłaściwe użytkowanie, włącznie z wykorzystywaniem niniejszego produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niewłaściwej instalacji oraz wprowadzania modyfikacji niezatwierdzonych przez firmę Samsung. • Wycieku produktów spożywczych lub płynów, lub działania substancji chemicznych, które mogą mieć negatywny wpływ na produkt. • Nieprawidłowe podłączenie urządzenia bądź też montaż / instalacja wykonana niezgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji obsługi urządzenia. • Uszkodzeń lub wadliwego działania wynikającego ze stosowania nieoryginalnych lub regenerowanych materiałów eksploatacyjnych. • Przewodów, części obudowy, śladów powstających w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia. • Uszkodzeń wywołanych nadmiernym obciążaniem produktu, poprzez przekraczanie miesięcznej obciążalności, przekroczeniem czasu życia produktu, wskazanych min. w instrukcji obsługi. • Oprogramowania innych producentów, dostarczonego wraz z urządzeniem. Warunki licencyjne na oprogramowanie zostały określone przez producentów. • Wadliwym lub częściowym działaniem urządzeń, spowodowanym konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi aplikacjami a środowiskiem pracy oraz wpływem wirusów komputerowych.
Tak. W ramach gwarancji 90% napraw odbywa się w domu u klienta.
W przypadku uszkodzeń, które wymagają zamówienia części jest to zwykle 4 do 5 dni.
Tego typu sprzęt, według warunków gwarancji, powinien być dostarczony do serwisu przez klienta. Nie mniej jednak, rozumiemy jak cenny jest Twój czas dlatego, przyjedziemy i odbierzemy sprzęt od Ciebie.
Jeżeli jest taka możliwość zalecamy zachowanie opakowania w celu bezpiecznego transportu w razie konieczności.
Tylko wtedy jeżeli usterka jest bezpośrednio związana z akcesoriami.
Jak najbardziej, znacznie to ułatwi i przyspieszy procedurę naprawy lub wymiany.

FAQ Pytania i odpowiedzi

W odbiornikach telewizyjnych z podświetleniem krawędziowym (LED TV) w trakcie zmiany kanałów lub podczas wyświetlania ciemnych treści przy ustawieniu zbyt wysokiego poziomu jasności obrazu, na ekranie mogą być zauważalne jaśniejsze miejsca. Zjawisko to jest normalne dla technologii LED i w mniejszym bądź większym stopniu występuje w każdym odbiorniku tego typu.
Przyczyną problemu może być kodowanie pliku w nieobsługiwanym przez TV formacie kompresji danych. Pliki MKV i AVI są tzw. kontenerami multimedialnymi, które przechowują obraz i dźwięk połączone w jednym zbiorze. Multimedia te poddane są kompresji przy użyciu odpowiedniego oprogramowania, tzw. kodeka. Instrukcja obsługi TV zawiera informacje na temat wspieranych przez odbiornik kontenerów i kodeków. Sprawdzenia, jaki kodek został użyty w danym pliku można dokonać za pomocą darmowych narzędzi dostępnych w Internecie.
Telewizory Samsung są zgodne ze standardem DVB-C i przygotowane do odbioru cyfrowej telewizji kablowej w tym standardzie, zarówno za pośrednictwem dekodera jak i modułu CAM (złącze CI). Jednakże dowolność w interpretowaniu tego standardu przez operatorów sieci kablowych może powodować problemy (zakłócenia) występujące podczas odbierania sygnału DVB-C. Zwykle przyczyną jest niedopasowanie sposobu nadawania przez operatora telewizji kablowej do standardu obowiązującego w Europie. W takim przypadku skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi TV celem zweryfikowania parametrów odbieranego sygnału.
Dostępność i/lub widoczność widgetów zależy od działania serwera, który oferuje treść wyświetlaną przez dany widget. Przerwa lub problemy w funkcjonowaniu serwera mogą spowodować brak wyświetlania powiązanego z nim widgetu. Ponadto podczas aktualizacji oprogramowania TV organizacja (umiejscowienie) widgetów może ulec zmianie.
Sprawdź czy przewód zasilający jest prawidłowo (do końca) wetknięty w gniazdo zasilania. Zdarza się, że podczas codziennej eksploatacji telewizora np. w trakcie jego obracania lub porządkowania okolic odbiornika, przewód zasilający straci prawidłowe połączenie (wysunie się z gniazda bądź obluzuje) czego następstwem może być brak działania urządzenia.
1.Sprawdź czy Twoje okulary zą odpowiednie dla posiadanego typu telewizora. Okulary 3D mogą różnić się sposobem komunikacji z TV (zależnie od użytej technologii będzie to podczerwień lub bluetooth). Oznacza to, że okulary są kompatybilne wyłącznie z dedykowanymi odbiornikami TV. 2.Upewniej się, że okulary są naładowane. Rozładowana bateria lub akumulator może powodować okresowe zrywanie synchronizacji TV, co objawia się zanikaniem efektu 3D. 3.Sparuj (powiąż) okulary z wybranym TV. W tym celu zbliż okulary do TV oraz wciśnij przycisk parowania, po czym odczekaj kilka sekund do czasu pojawienia się komunikatu potwierdzającego zakooczenie operacji synchronizacji z TV.
1.Sprawdź połączenia przewodów doprowadzajacych sygnał do TV (obluzowane, wysunięte wtyczki, przetarte załamane przewody itp.) - być może podczas przesuwania/obracania urządzenia przewód został obluzowany lub uszkodzony. 2.Sprawdź ustawienia urządzenia nadającego sygnał (DVD, komputer, dekoder itd.) - być może chwilowy brak zasilania wyzerował ustawienia lub inny użytkownik dokonał ich zmiany 3.Sprawdź ustawienia parametrów obrazu TV i ew. je skoryguj 4.Sprawdź czy TV nie pracuje w tzw. trybie sklepowym przez naciśnięcie klawisza Info na pilocie - zmiana tego trybu możliwa jest przez uruchomienie funkcji Plug and Play w menu
1.Sprawdź baterie (właściwe włożenie, naładowanie) - np. przekładając je z innego piota 2.Sprawdź działanie diód nadawczych pilota kierując go w stronę obiewktywu aparatu np. w telefonie komórkowym. Po naciśnięci dowolnego klawisza na wyświetlaczu aparatu powinno być widoczne migotanie diod. 3.Upewniej się, że odbiornik sygnału z pilota nie jest zasłonięty lub zabrudzony.
Samsung zastosował wysokoobrotowe silniki które są chłodzone zasysanym powietrzem. Aby móc się nimi cieszyć przez długi czas, należy dbać o czystość filtrów, przede wszystkim należy dbać o filtr wewnętrzny, który znajduje się w komorze z workiem przed silnikiem lub w modelach bez workowych pod pojemnikiem na kurz w plastikowym koszyku. Jeżeli stosują Państwo worek płócienny co jakiś czas należy go wyprać, dotyczy to również wyżej wspomnianych filtrów, jeżeli używają Państwo worków papierowych radzimy nie doprowadzać do ich przepełnienia bo ulegną rozerwaniu. Zaniedbanie czystości filtrów oraz przepełnienie worka powoduje przegrzewanie się silnika co skutkuje spadkiem mocy oraz finalnie jego uszkodzeniem.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas, postaramy Ci się pomóc.

Okres gwarancyjny dla poszczególnych grup produktowych Samsung

Audio Video

Dla sprzętu zakupionego po 01.03.2014 oraz wyprodukowanego po 01.03.2013 okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Na sprzęty nie spełniające tego warunku obowiązuje 12 miesięczny okres gwarancji liczony od daty zakupu, zgodnie z tym co zostało zakomunikowane Klientowi w chwili nabycia urządzenia
Dla sprzętu zakupionego po 01.03.2014 oraz wyprodukowanego po 01.03.2013 okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Na sprzęty nie spełniające tego warunku obowiązuje 12 miesięczny okres gwarancji liczony od daty zakupu, zgodnie z tym co zostało zakomunikowane Klientowi w chwili nabycia urządzenia
Dotyczy modeli: LS19C45; LS19E20; LS19E45; LS22C20; LS22C45; LS22E20; LS22E45; LS22E65; LS23C65; LS23E45; LS23E65; LS24E20; LS24E45; LS24E65; LS27D85; LS27E45; LS27E65; LS32D85; LU24E85; LU28E85; LU32D97; LU32E85
Dla monitorów z datą zakupu do dnia 31 marca 2016 włącznie, okres gwarancji wynosi 36m. Monitory zakupione po 1 kwietnia 2016 włącznie objęte są 24m gwarancji.
Dla sprzętu zakupionego po 01.03.2014 oraz wyprodukowanego po 01.03.2013 okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Na sprzęty nie spełniające tego warunku obowiązuje 12 miesięczny okres gwarancji liczony od daty zakupu, zgodnie z tym co zostało zakomunikowane Klientowi w chwili nabycia urządzenia
Dla sprzętu zakupionego po 01.03.2014 oraz wyprodukowanego po 01.03.2013 okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Na sprzęty nie spełniające tego warunku obowiązuje 12 miesięczny okres gwarancji liczony od daty zakupu, zgodnie z tym co zostało zakomunikowane Klientowi w chwili nabycia urządzenia

Urzadzenia AGD

10 lat gwarancji na sprężarkę inwerterową (od 3 do 10 roku gwarancja obejmuje wyłącznie część)
10 lat gwarancji na silnik Digital Inverter (od 3 do 10 roku gwarancja obejmuje wyłącznie część)
Za wyjatkiem VC20F70HNAR/GE - 60 miesiecy
Dla zaawansowanych systemów klimatyzacji istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancji do 60 miesięcy po bezpłatnym zarejestrowaniu urządzenia.

Urzadzenia drukujace

CLP-360/SEE; CLP-365/SEE; CLP-365W/SEE; SL-C410W/SEE; SL-C430W/SEE
CLP-680DW/SEE; CLP-680ND/SEE; CLP-775ND/SEE; SL-C1810W/SEE; SL-C2620DW/SEE; SL-C3010ND/SEE
CLX-3305/SEE; CLX-3305FN/SEE; CLX-3305FW/SEE; CLX-3305W/SEE; SL-C460W/SEE; SL-C460FW/SEE; SL-C480W/SEE; SL-C480FW/SEE
CLX-4195FN/SEE; CLX-4195FW/SEE; CLX-4195N/SEE; CLX-6260FD/SEE; CLX-6260FR/SEE; CLX-6260FW/SEE; CLX-6260ND/SEE; CLX-8385ND/SEE; CLX-8385NX/SEE; SL-C1860FW/SEE; SL-C2670FX/SEE; SL-C2680FX/SEE; SL-C3060ND/SEE; SL-C3060FR/SEE;
SL-M2675FN/SEE; SL-M2875FD/SEE; SL-M2875FW/SEE; SL-M2885FW/SEE
SCX-3400/SEE; SCX-3400F/SEE; SCX-3405/SEE; SCX-3405F/SEE; SCX-3405FW/SEE; SCX-3405W/SEE; SL-M2070/SEE; SL-M2070F/SEE, SL-M2070W/SEE, SL-M2070FW/SEE
SCX-4833FD/SEE; SCX-4833FR/SEE; SCX-5637FR/SEE; SCX-5737FW/SEE; SCX-5835FX/SEE; SCX-5835NX/SEE; SCX-5835NX/SEE; SCX-6545NX/SEE; SCX-6555NX/SEE; SL-M3370FD/SEE; SL-M3375FD/SEE; SL-M3870FD/SEE; SL-M3875FD/SEE; SL-M3870FW/SEE; SL-M3875FW/SEE; SL-M4070FR/SEE; SL-M4075FR/SEE; SL-M2675F,NFN/SEE; SL-M2875FD,FW/SEE; SL-M2885FW/SEE; SL-M4080FX/SEE; SL-M4370LX/SEE; SL-M4580FX/SEE; SL-M5370LX/SEE
SL-M2625/SEE; SL-M2825ND/SEE; SL-M2825DW/SEE; SL-M2835DW/SEE
ML-2160/SEE; ML-2162/SEE; ML-2165/SEE; ML-2165W/SEE; ML-2545/SEE; SL-M2020/SEE; SL-M2020W/SEE; SL-M2022/SEE; SL-M2022W/SEE; SL-M2026/SEE; SL-M2026W/SEE;
ML-3310D/SEE; ML-3310ND/SEE; ML-3710D/SEE; ML-3710DW/SEE; ML-3710ND/SEE; ML-3750ND/SEE; ML-4510ND/SEE; ML-5010ND/SEE; ML-5015ND/SEE; ML-5510N/SEE; ML-5510ND/SEE; ML-6510ND/SEE; SL-M3320ND/SEE; SL-M3325ND/SEE; SL-M3820ND/SEE; SL-M3825ND/SEE; SL-M3820DW/SEE; SL-M3825DW/SEE; SL-M4020ND/SEE; SL-M4025ND/SEE; SL-M4030ND/SEE; SL-M4530ND/SEE; SL-M4530NX/SEE
Gwarancja obowiązuje do pozostałego poziomu zużycia nie mniejszego niż 20%. ( Life Remaining ≥ 20%)
Obsługa gwarancyjna akcesoriów do telefonów i tabletów firmy Samsung, realizowana jest w punkcie sprzedaży, w którym nastąpił zakup produktu, z wyjątkiem akcesoriów będących wyposażeniem zestawu urządzenia mobilnego.

Nosniki pamieci

W związku z przejęciem dywizji HDD Samsung przez firmę Seagate Technology, wszelkie zobowiązania gwarancyjne w stosunku do Klientów Samsung są realizowane tylko przez firmę Seagate Technology. Klientów indywidualnych prosimy o zwrot uszkodzonych dysków u sprzedawcy lub bezpośrednio za pośrednictwem strony Seagate http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/#2 W przypadku problemów z rejestracją produktu za pośrednictwem powyższej strony prosimy o kontakt z darmową infolinią firmy Seagate 00 800 4732 4283, lub poprzez stronę http://support2.seagate.com/
T1 / T3 / 470 / 650 / 830 / 840 / 750 EVO / 840 EVO / 840 EVO mSATA / 960 EVO
840 PRO / 845 DC EVO / 845 DC PRO / 850 EVO / 850 EVO M.2 / 850 EVO mSATA / 950 PRO / 960 PRO
Zwrot tylko za pośrednictwem sprzedawcy.

Telefony Komorkowe, Tablety, Akcesoria Bluetooth

Okres gwarancji na akcesoria wchodzące w skład zestawu wynosi 6 miesięcy Okres gwarancji na akumulatory wchodzące w skład zestawu wynosi 12 miesięcy
Okres gwarancji na akumulatory wynosi 12 miesięcy.

Akcesoria Komorkowe

Smartwatche, Opaski Gear Fit, Gogle Gear VR
Flip Cover, Flip Wallet, LED Flip Wallet, Clutch, S View Cover, S View Cover Stand, S View Wallet, Clear View Cover, Protectiv Cover, Protective Cover[PU], Clear Cover, Back Cover, Kids Protective Cover, Kids Grip Cover, Front Cover, Module Cover, Book Cover, Simple Cover, Pouch, Stand Pouch
S View Cover Power
Battery Cell, Extra Battery Kit, Extended Battery Kit, External Battery Pack
Travel Adapter, Car Adapter, Battery Charger, Data, Power Sharing, Multi Charging, Charger Cover, Charger View Cover
Charger Pad, Charger Vehicle, Charger Stand, Charger Kit, Charger View Kit
BT Speaker, Wifi Speaker, Streamer, Audio Dock, BT In Ear, BT On Ear, Wired In Ear, Wired On Ear, Over Ear, BT Mono
Bundle Pen, Universal Pen
BT Keyboard, BT Keyboard Cover, BT Keyboard Folio, Keyboard Dock, BT Mouse
Desktop Dock, Multi Media Dock, Vehicle Dock, HDTV, HDMI, USB Connecter, LAN Dongle, Screen Mirroring, Antena, Pin Gender
Screen protector, Strap, Kit, NFC Verification Module
**Zwrot tylko za pośrednictwem sprzedawcy. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu lub do dnia, w którym łączna liczba bajtów zapisanych na dysku SSD przekroczyła limit żywotności dysku (ang. Total Bytes Written, TBW) ewentualnie określony w udostępnionym przez SAMSUNG oprogramowaniu Magician. Zastosowanie ma okres krótszy.
Masz sprzęt po gwarancji? Naprawimy szybko i skutecznie.
Napisz jaki masz sprzęt i opisz usterkę.