/ Przezadmin / Uncategorized / 0 komentarze/y

Koronawirus, wykonywanie usług serwisowych w sytuacji epidemiologicznej w Polsce.

 

Nasza firma nie wyklucza działań w zakresie napraw urządzeń domowych, jednak pod warunkiem przeprowadzania ich zgodnie z aktualnymi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia w zakresie ochrony osobistej przed zakażeniem się koronawirusem.

Sytuacja z jaka mamy obecnie do czynienia zaskoczyła nas wszystkich, mamy nową rzeczywistość, która wymaga od nas zastosowania środków szczególnej ostrożności oraz zachowanie odpowiednich procedur.

Nasi pracownicy będą przestrzegać zasad higieny, utrzymywania zalecanych odległości, pracy na osobności, aby rozprzestrzenianie się koronawirusa było jak najbardziej ograniczone, a życie osób z grup ryzyka było chronione.

Chcielibyśmy przedstawić Państwu zasady wykonywania naszych usług serwisowych w okresie pandemii koronawirusa. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasza praca będzie bezpieczniejsza dla obu stron, a nasi Klienci i pracownicy nie będą narażeni na niebezpieczeństwo.

 

Zamówienie usługi:
Dołożymy wszelkich starań, aby jeżeli to możliwe produkt został odebrany przez naszego pracownika lub reprezentującą nas firmę kurierską. Takie działanie ograniczy kontakt międzyludzki do minimum. Usługi, które mogą zostać wykonane w serwisie, będą w ten sposób realizowane. Chcemy w jak najmniejszym stopniu narażać siebie i Państwa na ryzyko zakażenia.
Jeżeli Twój sprzęt musi być naprawiony w Twoim domu, umów się na wizytę tylko w przypadku braku zagrożenia zarażenia innych. Jeśli przebywasz na kwarantannie, miałeś kontakt z osobą zarażoną, przełóż spotkanie na inny termin. Jeśli stwierdzimy po przyjeździe, ze Twój stan zdrowia nie pozwala na wykonanie usługi, serwisant ma prawo anulować zlecenie. Serwisant jest odpowiedzialny za swoje bezpieczeństwo w codziennej pracy.

Wizyta
W przypadku drobnych sprzętów, telewizorów, zostaniesz poproszony o zapakowanie produktu, przygotowanie go do bezpiecznej wysyłki. Produkt zostanie odebrany przez nas lub kuriera. Jeżeli serwisant  musi dokonać naprawy na miejscu, prosimy o  dokładnie zapoznanie się z zasadami oraz środkami bezpieczeństwa jakie musza zostać zachowane.

Pamiętaj o najważniejszych zasadach:

  • nie podajemy dłoni na przywitanie i pożegnanie
  • zachowaj minimum 2 metry odległości od pracownika serwisu
  • zaleca się, aby zarówno Serwisant, jak i Klient używali podczas naprawy rękawiczek ochronnych oraz maseczek jednorazowych
  • zalecamy pozostawienie technika samego w pomieszczeniu, zaufaj nam. Jesteśmy po to, żeby Ci pomoc i nie narażać się wzajemnie na niebezpieczeństwo
  • po zakończeniu pracy umożliwiaj serwisantowi dokładne umycie rąk
  • po wizycie zdezynfekuj miejsca, które dotykał Serwisant
  • jeżeli Twój produkt został wysłany do serwisu kurierem, zostanie przez nas zdezynfekowany, a opakowanie zewnętrzne zostanie owinięte folią, abyś można ją łatwo zdjąć i zutylizować